Na fase 1 en 2 mochten we aan de slag met de communicatie voor fase 3 van het prachtige Tuytpark. Het slotstuk van dit project nabij het centrum van Heerhugowaard. Tussen het water, de groenrijke omgeving en het netwerk van wandel- en fietspaadjes verrijzen 37 woningen met de kenmerkende architectuur en de karakteristieke tuitgevel die we kennen van de eerste twee fases.
Tuytpark fase 3 met de juiste tools volledige grip op elke fase van de verkoop
Van leads
genereren naar
leads kwalificeren
De projectstijl voor Tuytpark stond al. De focus bij fase 3 lag dan ook vooral op leadgeneratie en leadkwalificatie. Op de website vertelden we meer over de verschillende type woningen van fase 3 en de vele pluspunten van de woningen en de omgeving. Via een advertentiecampagne zetten we in op het werven van de juiste doelgroepen. Aan geïnteresseerden geen gebrek. Toch wilden opdrachtgevers Hoorne en de Nijs wel graag weten of alle leads ook daadwerkelijk potentiële kopers waren of slechts geïnteresseerden. Met de tool Salestracker gaven we antwoord op die vraag.
Inzicht in de populariteit van de woningtypen
Salestracker genereert allerlei belangrijke data waardoor leads zijn te kwalificeren. Daarmee konden we voor de klant zogezegd het kaf van het koren scheiden. Ook gaf Salestracker het nodige inzicht in de populariteit van de woningen. Belangrijk omdat Tuytpark diverse woningtypen kent. Van hoek- en tussenwoningen tot vrijstaande, levensloopbestendige en twee-onder-éénkapwoningen. En dan ook nog met diverse soorten architecturen en stijlen. Salestracker gaf de opdrachtgevers inzicht in welke woningen het meest aantrekkelijk werden gevonden. Informatie die zij ook weer kunnen gebruiken bij de ontwikkeling van een volgend project.
Handig de status van woningen bijhouden
Inmiddels is de verkoop van de woningen van Tuytpark is in volle gang. De makelaar onderhoudt via Salestracker zelf de status van de woningen. Ook zijn de opties die door die door optanten worden afgewezen omschreven met een reden. Daardoor worden de inzichten nog helderder.
alle woningen van
fase 3 zijn succesvol
verkocht.
Acht tips om méér resultaat uit je vastgoedcampagne te halen
Weten hoe je zelf meer resultaat behaalt met je volgende project? Download dan ons whitepaper. Hierin geven we acht tips waarmee je zelf aan de slag kunt.
Vind je 't leuk om zo nu en dan een case of whitepaper te ontvangen?
Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.