Een kleinschalig project dichtbij het centrum van Beverwijk. Hoorne Vastgoed ontwikkelt in de bestaande wijk Meerestein zeven comfortabele, energiezuinige eengezinswoningen met een moderne, frisse architectuur. Bijzonder duurzaam en met heerlijke tuinen om optimaal te genieten van het groen.
Vastgoedcommunicatie en dynamic pricing voor De Schouwenaar
Vastgoedcommunicatie voor zeven woningen
Zeven woningen, die verkoop je doorgaans moeiteloos. Zeker in deze overspannen woningmarkt. Toch koos Hoorne ervoor om vastgoedcommunicatie in te zetten. Om zichtbaarheid en ruchtbaarheid te geven aan het project, om geschikte kopers te vinden en om te zien welke woningen meer of juist minder in trek waren. En dat leverde de klant interessante inzichten op.
Van geïnteresseerden werven…
De architectuur van
de woningen vormde
de inspiratiebron voor
de huisstijl.
We begonnen met het ontwikkelen van een projectstijl. Logo, kleuren, typografie. Vervolgens gingen we aan de slag met design, copy en ontwikkeling van de website. Ook zetten we een advertentiecampagne in om het kleinschalige project onder de aandacht te brengen en om potentiële geïnteresseerden te werven. Daarmee ontzorgden we de klant.
…naar leads kwalificeren
Al snel bleek dat er veel, heel veel geïnteresseerden waren voor het project. Om hen te kwalificeren koos Hoorne er dan ook voor om de tool Salestracker in te zetten. Zo konden we precies zien hoeveel leads slechts geïnteresseerd waren en welke leads daadwerkelijk tot de potentiële kopers behoorden. Vervolgens gaven we de klant met Salestracker ook inzicht in de populariteit van de woningen. Want we konden exact nagaan welke woningen meer en minder in trek waren. Er bleek veel animo te zijn voor alle woningen, maar vooral de tussenwoningen waren bijzonder gewild.
De juiste inzichten leidden tot dynamic pricing
Met die inzichten koos Hoorne ervoor om kritisch naar de prijzen van de woningen te kijken en zette die af tegen de ontwikkelingen in de markt. Na een goede analyse verhoogde Hoorne de prijzen van de woningen.
Inmiddels zijn alle
woningen succesvol
verkocht en is de
bouw een eind
gevorderd.
Acht tips om méér resultaat uit je vastgoedcampagne te halen
Weten hoe je zelf meer resultaat behaalt met je volgende project? Download dan ons whitepaper. Hierin geven we acht tips waarmee je zelf aan de slag kunt.
Vind je 't leuk om zo nu en dan een case of whitepaper te ontvangen?
Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.