Vreeland behoort onmiskenbaar tot een van de mooiste plekken van Nederland. Gelegen aan de Vecht, met weidse uitzichten over het groen en omgeven door karakteristieke dorpjes. En toch centraal tussen Amsterdam, Hilversum en Utrecht. Wonen op deze unieke plek is de droom van vele watersporters en van mensen die in de Randstad werken, maar toch graag buiten de stad én midden in het groen willen wonen. En geen genoegen nemen met een doorsnee woning.
Bijzondere campagne voor unieke Vreelandse villa’s
38
unieke villa’s
grootse
promotiecampagne
inclusief
ligplaats
aan de Vecht
En hoe kan het ook anders,
deze prachtige plek verdient unieke woningen
Of beter nog, 38 riante, unieke villa’s. Driessen Vreeland spaarde kosten noch moeite bij het ontwerp van de woningen. Zo is elke villa uniek en voorzien van een eigen aanzicht, met specifieke elementen, passend bij de woning, en een riante buitenruimte. Om de toekomstige bewoners zoveel mogelijk van het vele water en groen te laten genieten, is op de locatie, direct gelegen aan de Vecht een sloepenhaven aangelegd. Bij elke villa is een ligplaats in de haven standaard inbegrepen.
Uitgebreide en
stijlvolle website
Dat dit dan ook niet zomaar een campagne zou worden, was ons eigenlijk al meteen duidelijk. Want bij zo’n groots project, past natuurlijk alleen maar een grootse promotie. Dus gingen we aan de slag. Met allereerst een uitgebreide en stijlvolle website waarop geïnteresseerden de benodigde informatie kunnen vinden. Het groen, het water, de sfeer, het dorp. Alles komt aan bod.
Vergelijk de villa’s op je persoonlijke wishlist
Ook heeft elke villa zijn eigen pagina, inclusief foto’s, specificaties, verkooptekeningen en technische omschrijving. We voegden een unieke woningselector toe waar je als bezoeker op de belangrijkste details kunt selecteren. Villa’s van je voorkeur maak je favoriet op een persoonlijke wishlist om vervolgens alle specificaties makkelijk met elkaar te vergelijken.
Vol in de campagne
We ontwikkelden een unieke verkooppresentatiemap…
In verschillende kranten en watersportmagazines plaatsen we advertenties en op social media gingen we vol in de campagne. We ontwikkelden video’s en een brochure waarin het project volledig werd voorgesteld. Het grootse karakter van het project en de woningen moest ook tot uitdrukking komen in de verkooppresentatie.
Voor elke woning een
uitgebreide A2-poster
Voor elke woning is een aparte verkooppresentatie gemaakt op A2 formaat. Net als op de website kon je op deze manier jouw favoriete villa’s selecteren en tijdens de verkoopmanifestatie in een A2 tekeningenmap steken om thuis alle specificaties van de villa’s door te nemen. Pronkstuk van het project ‘Huis Vecht en Veld’ kreeg met een gouden randje nog wat extra de nadruk.
Acht tips om méér resultaat uit je vastgoedcampagne te halen
Weten hoe je zelf meer resultaat behaalt met je volgende project? Download dan ons whitepaper. Hierin geven we acht tips waarmee je zelf aan de slag kunt.
Vind je 't leuk om zo nu en dan een case of whitepaper te ontvangen?
Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.