Wij geloven in
Sixtyseven Vastgoedcommunicatie creëert kwalitatief hoogwaardige communicatiemiddelen én zorgt voor slimme, effectieve online marketing. Met die combinatie leggen we de basis voor een succesvolle strategie. Kopers gegarandeerd.
Copywriting
Een feitelijke opsomming van de pluspunten van een project? Daarmee kom je er allang niet meer. En ook een mooi plaatje is niet voldoende. Copywriting voor vastgoed draait om beleving. Een potentiële koper of geïnteresseerde meenemen in je verhaal. Wanneer je woningen wilt verkopen of verhuren, en zeker als het om gebiedspromotie gaat. Doelgroepen, de locatie, de omgeving, het type woningen of bedrijfsruimten. Die aspecten samen vormen voor ons de basis voor de tone of voice waarin we jouw projectverhaal opschrijven.
Fotografie
Een goed verhaal gaat niet leven zonder knappe fotografie. De juiste hoek, de juiste belichting, de juiste sfeer, de juiste stijl. Én de juiste doelgroep. Die past binnen het concept. Zo gaat je project niet alleen leven. Je verkoopt of verhuurt jouw woningen ook nog eens sneller. Wij zorgen ervoor. Een drone inzetten om mooie foto’s van bovenaf te maken? Doen we ook.
3D en virtual reality
Als potentiële koper wil je natuurlijk een zo goed mogelijk beeld krijgen van je toekomstige woning. En hoe kan dat beter dan met 3D of virtual reality? Zo geef je potentiële kopers een realistisch inkijkje van hun toekomstige woning en kun je de mogelijkheden van de diverse ruimten laten zien. Nog voor er ook maar een steen is gelegd. Wij nemen je doelgroepen mee door hen een kijkje in de toekomst te geven. Waardoor een woning meteen gaat leven.
Video
Precies die sfeer neerzetten die je met je project wilt uitstralen. Dat doen we onder meer met video. We brengen de omgeving in beeld, het liefst met een drone, laten de juiste doelgroepen figureren, kiezen passende achtergrondmuziek en laten subtiel de highlights van je project voorbijkomen. Een groot voordeel van video is dat geïnteresseerden meteen de sfeer van het project voelen, snel de benodigde informatie tot zich nemen en zich er vaak al helemaal zien wonen.
Evenementen
De locatie met eigen ogen zien. Extra informatie van of een persoonlijk gesprek met de projectontwikkelaar, architect of makelaar. Belangrijk in de beslissing om uiteindelijk te kopen. Dus organiseren we start verkoopevenementen, manifestaties en drive-thru’s. We laten geïnteresseerden de sfeer van de locatie voelen, geven extra informatie over het project en laten de makelaar meer vertellen over de mogelijkheden. Al dan niet coronaproof met een video die bezoekers door het scannen van een QR-code op de locatie kunnen bekijken.
SalesTracker
Ons slimme leadgeneratie en verkoop volgsysteem waarmee we geïnteresseerden kwalificeren en potentiële kopers identificeren. Zodra een geïnteresseerde zich heeft aangemeld op de verkoopwebsite, wordt deze lead opgenomen in SalesTracker.
Hier volgen we nauwkeurig het gedrag van de geïnteresseerde. Hoe vaak komt hij op de site, leest hij de nieuwsbrieven wel en welke woning bekijkt hij het meest. Ook sturen we vanuit SalesTracker enquêtes uit om de leads nog beter te kwalificeren.
Zo genereren we per geinteresseerde inzicht in bijvoorbeeld het gewenste aantal vierkante meters en in welke prijsklasse wordt gezocht, welke bouwnummers voorkeur hebben en aanvullende persoonlijke en financiele gegevens. Door deze informatie te analyseren identificeert SalesTracker direct of een geïnteresseerde daadwerkelijk een potentiële koper is. En weten we op elk moment hoeveel kwalitatieve leads je echt hebt.
Start de verkoop dan kan met deze gedetailleerde informatie elke woning aan de meest geschikte kandidaat worden toegewezen. Daarbij heb je op elk moment actuele inzage in welke woningen beschikbaar, in optie of verkocht zijn. Wanneer opties verlopen en tekenafspraken gepland staan en welke kandidaten hieraan gekoppeld zijn. Ook het contact tussen de potentiële kopers en de makelaar wordt inzichtelijk.
SalesTracker is de oplossing voor projectontwikkelaars om ook tijdens de promotiecampagne en de verkoop volledig op de hoogte te blijven.
Acht tips om méér resultaat uit je vastgoedcampagne te halen
Weten hoe je zelf meer resultaat behaalt met je volgende project? Download dan ons whitepaper. Hierin geven we acht tips waarmee je zelf aan de slag kunt.