SalesTracker
Een grote ‘vergaarbak’ van 600 leads voor je project, waarover je weinig weet? Of liever 100 potentiële kopers die je exact kunt identificeren en kwalificeren. De huidige woningmarkt vraagt om het laatste. Nu woningen niet meer ‘als broodjes over de toonbank gaan’, is er veel nodig om van die ene serieuze lead een koper te maken. Een uitdaging die wij graag met je aangaan! Sixtyseven helpt je een gedetailleerd inzicht te krijgen in je leads. Om te weten welke lead waardevol is en welke niet, en de potentiële kopers eruit te filteren. Dat doen we samen met jou, én SalesTracker.
Geïnteresseerde of
potentiële koper?
Aanmeldingen voor je nieuwbouwproject komen er vast nog genoeg binnen; allemaal geïnteresseerden die om verschillende redenen op de hoogte willen blijven van je project. Aan aandacht geen gebrek. Maar zitten daar nog voldoende daadwerkelijke kopers tussen voor je project?
Door de veranderende marktomstandigheden is dat geen zekerheidje meer. En dan? Extra campagnes inzetten of oneindig veel nieuwsbrieven, om de resterende woningen hopelijk alsnog te verkopen?
Veel efficiënter is het om de potentiële kopers te identificeren, zodat je ze pro-actief en gericht kunt benaderen. Met SalesTracker heb je de middelen hiervoor en weet je precies wie ze zijn en waar hun voorkeur ligt.
Leads kwalificeren en potentiële kopers identificeren
SalesTracker geeft inzicht in het gedrag van je leads. Je ziet niet alleen exact hoe vaak en wanneer een geïnteresseerde de website heeft bezocht, maar ook wanneer en hoe hij voor het eerst is binnengekomen, welke pagina’s hij heeft bekeken en hoe lang en welke woning(en) zijn voorkeur heeft. Ook heb je helder inzicht in welke nieuwsbrieven hij opent, hoe vaak hij doorklikt op een link, hoe hij reageert op social media posts en welke interacties er plaatsvinden. En met de inzet van slimme (woonwensen-)enquête, verzamel je nog meer waardevolle informatie over deze lead.
Door direct het kaf van het koren te scheiden blijft er uit je pool van leads een selectie over van potentiële kopers die de makelaar persoonlijk kan benaderen. Omdat hij op voorhand al veel van ze weet, is de kans groot dat hij ze met de juiste argumenten over de streep kan trekken. Ook kun je op tijd bijsturen, als je merkt dat het aantal serieuze leads opdroogt of achterblijft.
Baas over je eigen project
Omdat communicatie tussen de makelaar en de leads verloopt via SalesTracker, blijf je als projectontwikkelaar nauw betrokken. Je ziet precies wat er gebeurt met jouw potentiële kopers, of wat niet. In dat laatste geval kun je van ons als verkoopondersteuner verwachten dat we met de makelaar om tafel te gaan, om te kijken hoe we hem kunnen stimuleren de potentiële kopers actiever op te volgen.
Bovendien heb je via SalesTracker altijd volledig inzicht in onze social-media activiteit en campagnes voor je project. Van de posts, de uitgaven en wat het heeft opgeleverd. Op deze wijze bieden wij ook transparantie in ons werk en kun je ons indien nodig achter de broek aan zitten. Maar reken er maar op dat dat niet nodig is, wij blijven gedreven en bevlogen tot de laatste woning is verkocht!
Leads kwalificeren en potentiële kopers identificeren
Salestracker geeft inzicht in het gedrag van de lead. Zo zie je bijvoorbeeld exact hoe vaak en wanneer een geïnteresseerde op je website is geweest, hoe hij is binnengekomen, welke pagina’s hij heeft bezocht en welke woning(en) zijn voorkeur hebben. Ook zie je welke nieuwsbrieven hij heeft geopend, hoe vaak er is doorgeklikt op een link, hoe er gereageerd is op social media posts en welke interacties er zijn geweest? En met de inzet van slimme enquêtes wordt nog meer waardevolle informatie over deze lead verzameld.
Door op deze manier het kaf van het koren te scheiden blijft er uit je pool van leads een selectie potentiële kopers over en kan de makelaar deze persoonlijk gaan benaderen. En omdat hij op voorhand al zoveel van ze weet, kan hij ze met de juiste argumenten wellicht wél over de streep trekken. Merk je dat het aantal serieuze leads opdroogt of achterblijft, dan kan er op tijd worden bijgestuurd.
Bovendien verloopt alle communicatie tussen de makelaar en de leads ook via Salestracker. Zo blijf je zelf ook nauw betrokken en zie je precies wat er wel of niet gebeurt met jouw potentiële kopers.
Inzicht tijdens alle fases van het verkooptraject
Meer informatie ontvangen?
Wil je meer meten over SalesTracker? Meld je dan nu aan en we houden je op de hoogte.
Persoonlijke demo of even overleggen?
Boek geheel vrijblijvend een videocall in mijn agenda, stuur een mail of bel mij op 06 – 53 33 32 32.